Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder 4 okt 2015 #41 @zapling: hoe gaat het met het vioolconcert van O. Rieding (B mineur)? Lukt het een beetje?
zapling ♫ 4 okt 2015 #42 Oosterhof Vioolbouw zei: @zapling: hoe gaat het met het vioolconcert van O. Rieding (B mineur)? Lukt het een beetje? Klik om te vergroten... Ja Frits, het lukt, het is de bewerking voor altviool en ik geniet er erg van om die in te studeren. U bent in het bezit van Goede ogen, meneer.
Oosterhof Vioolbouw zei: @zapling: hoe gaat het met het vioolconcert van O. Rieding (B mineur)? Lukt het een beetje? Klik om te vergroten... Ja Frits, het lukt, het is de bewerking voor altviool en ik geniet er erg van om die in te studeren. U bent in het bezit van Goede ogen, meneer.
Oosterhof Vioolbouw Frits Oosterhof Beheerder 4 okt 2015 #43 zapling zei: Ja Frits, het lukt, het is de bewerking voor altviool en ik geniet er erg van om die in te studeren. U bent in het bezit van Goede ogen, meneer. Klik om te vergroten... Valt wel mee, ik herkende het notenbeeld.
zapling zei: Ja Frits, het lukt, het is de bewerking voor altviool en ik geniet er erg van om die in te studeren. U bent in het bezit van Goede ogen, meneer. Klik om te vergroten... Valt wel mee, ik herkende het notenbeeld.