Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dat geval is StrijkersForum niet meer toereikend!Wel een hele mooie, Frits! Maar als je verliefd bent, wil je dat toch wat grootser uitdrukken, want zo werkt dat vaak met gevoel.
In dat geval is StrijkersForum niet meer toereikend!
Denk dat het dan toch een andere locatie moet worden.
Is er geen strijkersforum ontmoetingsdag?
Misschien is verliefdheid wel klein schitterend ...Wel een hele mooie, Frits! Maar als je verliefd bent, wil je dat toch wat grootser uitdrukken, want zo werkt dat vaak met gevoel.
alleen altviolen?
Stringfever heeft em ook:
Het gezicht van de zittende cellist vind ik wel grappig, hij kijkt altijd zo verbaasd..
Wie overweegt eens te komen meedoen om te kijken of dit iets is voor het komende jaar, is welkom. 13 september (dinsdag) beginnen we weer.
Ik zie nu dat ik in mijn enthousiasme in #115 ben vergeten te vermelden dat er een minimum niveau wordt verondersteld. Dat betreft het soepel spelen in postie 1-4, en bijvoorkeur raad weten met tenorsleutel en toe zijn aan duimposities.
Maar goed, er komt een dag #Jis77 dat ook dit voor jou geen probleem is en de dinsdagavonden misschien evenmin.
Hopelijk lukt het je strijkers te vinden voor deze zomer en welkom in het cello"blok" bij Ravelijn vanaf september!. (Alleen gaan de violisten je wel node missen, dus hard hopen dat er vooral bij de violisten versterking komt!)
Ah ok nah das wel btje veel voor 4 maanden...en wat betreft Ravelijn speel ik miss sommige stukken gewoon op viool mee hoor
t wordt alleen wel sjouwen haha