Intussen heb ik ook weer meegespeeld met Spiccato, het cello-ensemble. We spelen nu onder leiding van Elske Tinbergen. Het was voor mij weer een heel fijne start, maar ook een pittige! Ik heb flink mijn best gedaan, lekker gespeeld en blij dat ik weer aangeschoven ben!
Als ensemble hopen we dat we weer wat nieuwe leden mogen verwelkomen. We zijn nu met z'n achten, dat is natuurlijk wel een mooi aantal (het Cello8tet is ook met achten, maar die zijn wel heel professioneel!), maar voor ons zou het fijn zijn om nog wat versterking te krijgen.
Minimum niveau-eisen: vlot in 5 posities kunnen spelen, in tenorsleutel kunnen lezen.
We repeteren elke dinsdagavond van 20-22 uur (19;45 binnen komen om te stemmen en de stoelen klaar te zetten)
Locatie: in een zaaltje in een zorgcentrum in Amersfoort-zuid (niet ver van de oprit A28 en knp. Hoevelaken)
We repeteren om de week.
Op de lessenaar staan nu werken van Kodály, Charpentier, Hummel, Schubert en een anoniem werk Obra de Falsas.
We werken toe naar een optreden ergens ná de zomervakantie. Alle tijd nu om samen wat moois op te bouwen!
Er is verder niet iets als auditie spelen. Destijds werd mij aangeboden twee keer te komen proeven om te kijken of het mij wat leek en daarna was ik niet meer weg te branden.
Als contactpersoon via dit forum kun je bij mij nog verder vragen of aanmelden en ik zal dit verder toe regelen binnen Spiccato. Onze vorige "officiële" contactpersoon is verhuisd ver buiten de regio en de nieuwe is net in functie.